10 september 2010


4 kommentarer:

  1. Hei, uff a meg, trist og høre! :( Jeg føler faktisk med deg ang. følelsen du sitter med at du ikke hadde sett dette før.. Samme skjedde med katten min da den hadde blitt bitt av reven, heldigvis gikk det bra men såret måtte klippes opp igjen for å danne en ny sårskorpe.. uff man føler seg så liten og hjelpesløs. Men hva gjør man ikke fo disse små livene våre ;) God bedring til pusekatten!♥
    Så koselig at du vil være med på min lille feiring!♥
    Jo, det er en Hortensia og ja den fargen har den faktisk, helt utrolig men sant ;) Jeg har redigert litt rundt i kantene på selve bildet (lysere), så er det brukt en mykbalanse♥ Elsker å redigere hi hi :)Men fargen blir litt sterkere mot det hvite .)
    En nydelig helg ønskes så håper jeg inderlig at katten deres blir frisk som en katt igjen!♥
    Klem fra meg, Anki

    SvarSlett
  2. Stakkar pusen. Men ikke ha dårlig samvittighet, hør bare hva jeg gjorde for noen uker siden: jeg har en langhåret katt som krever 'rompeklipp' innimellom for å holde seg ren. Matmor frem med saksa, klipper til og katta skvatt litt men sa ingenting. Så tar jeg meg en titt, og ser at jeg har klippet med meg en del av huden hans. Heldigvis hadde vi allerede en time til veterinær for noe annet, men fy søren så flaut det ble å forklare at jeg hadde tatt en jafs av rompa hans :) Men, men - litt pennicilinsalve så gikk det jo greit. Kosepusen min fikk maaaassse god mat de påfølgende ukene for å bøte på min dårlige samvittighet...

    SvarSlett
  3. Håper det går bra med pusen.
    Håper også at dere har fått solgt huset.
    Ønsker deg fine høstdager.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  4. Håper alt er bra med pusen din, nå.
    Beklager at jeg er så treg med tilbakemelding, men du hadde spurt om lekekassen på Ankens Redesign. Jeg har kun en av den, og den kan eventuelt hentes i Ås eller Oslo.

    SvarSlett